Copyright @2009 DanySoft COMPNY. All Rights Reserved.
Probleme cu calculatorul ?
Venim la tine ...
acasa sau la birou !
Avantajele contractului de servicii sunt urmatoarele :
- Depistarea la timp a problemelor hardware;
- Optimizarea sistemelor de operare cat si software-lui de retea;
- Protectia in cazul aparitiei unor noi virusi informatici;
- Recuperari de date;
- Crearea de copii de siguranta a datelor (back-up);
- Evitarea timpilor morti in cazul functionarii defectuase a echipamentelor;
- Revizia tehnica periodica a imprimantelor, faxurilor, etc.;
- Timpul de raspuns la solicitari foarte scurt;
- Inlocuirea gratuita a produselor defecte in perioada reparatiilor;
- Preturi preferentiale la achizitia de echipamente si consumabile;
- Asigurarea de consumabile si reincarcari cartuse, fara a fi nevoie sa va deplasati de la locul de munca.
- Helpdesk (ajutor pentru rezolvarea problemelor IT):
- Suport tehnic la sediul clientului, atunci cand sunt probleme;
- Suport tehnic online (conectare remote la calculatorul dumneavoastra pentru rezolvarea problemelor de natura tehnica);
- Suport tehnic telefonic pentru persoana care are nevoie si nu este necesara deplasarea la sediul firmei;
- Pentru problemele minore suport tehnic prin email.
- Acordam sprijin tehnic pentru cei care nu se descurca cu utilizarea calculatorului;
- Va invatam cum sa folositi calculatorul incat sa nu mai aveti probleme mari;
- Va invatam cum sa va protejati de atacurile phishing (atacuri ale hackerilor prin care va cer sa le oferiti parole, conturi de card si altele), dupa care ati avea foarte mult de suferit.
- Ajutor in achizitiile IT:
- Consultanta pentru alegerea produselor IT de care aveti nevoie;
- Posibilitatea de a le achizitiona prin firma noastra, incluzand montarea si configurarea acestora;
- Pentru produsele achizitionate prin firma noastra, beneficiati de preturi mai mici decat cele de pe piata.